Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T18:01:06+01:00
Zawiadomienie
Informuję, że dn. 1.07.1884r. na pustyni we wschodniej Afryce zaginęło dwoje dzieci :Nel Rawilson - dziewczynka (8 lat) i Stanisław Tarkowski - chłopiec (14 lat).
Władysław Tarkowski i George Rawilson
7 3 7
2010-01-14T18:02:49+01:00
Zawiadomienie
Zawiadamia się o zaginięciu Stasia i Nel mieszkających w (nie wiem gdzie).
Dzieci widziano ostatni raz w zeszły piątek. Staś to .... letni chłopak wzrostu 180cm., z dłuższymi kręconymi włosami. Nel to niska dziewczynka o jasnych włosach w wieku .... lat. Jeśli ktoś spotkałby dzieci prosi się o szybki kontakt pod nr. .....


Dziękujemy, Policja w ....
4 2 4
2010-01-14T23:00:31+01:00
Zaginęły dzieci.Chłopiec o imieniu Staś i dziewczynka o imnieu nel.Chłopiec jest wysoki,szczupły starszy chłopiec a dziewczynka niska o bladych włosach młodsza od Stasia.Widziano ich w okolicy...(tu wpisz gdzie)Znalazca otrzyma nagrodę w ysokości miliona polskich złotych.bradzo prosimy o kontakt pod numerem 777-888-999
Zrozpaczeni ojcowie
2 3 2