Odpowiedzi

2010-01-14T17:53:38+01:00
Łyżka durszlakowa jest to łyżka, która służy jako przyrząd do prac kuchennych.
Wykorzystywana jest w wielu domach.
2010-01-14T17:54:39+01:00
Najczęściej metalowa służy w kuchni do odcedzania lub do wyjmowania pierogów lubi innych potraw z garka .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T17:54:48+01:00
Łyżka druszlakowa- najczęściej metalowa, ale może być zrobiona również z drewna, służy do odcedzania pożywienia z wody np, pierogi