Odpowiedzi

2010-01-14T17:56:25+01:00
Odkurzacz
wentylator
wiatrak
filter(np w akwarium)
1 1 1
2010-01-14T17:56:38+01:00
Http://pl.wikipedia.org/wiki/Silnik_pr%C4%85du_sta%C5%82ego :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T17:59:01+01:00
Silniki znajdują się w urządzeniach domowych takich jak:
- mikser
-sokowirówka
-elektryczna maszynka do mielenia mięsa
-młynek do kawy elektryczny
-lodówka
-wszelkie narzędzia elektrryczne
- inne urządzenia agd
To wszystkie jakie wymyśliłem ale szybka odpowiedzi :)

14 1 14