Napisz telegram do Jezusa zapewniając Go o swojej przyjaźni.

TELEGRAM
adresat: JEZUS CHRYSTUS
treść.......................................................................................................................................................................................................
Nadawca:..................
Data:...........
proszę o szybką odp.

3

Odpowiedzi

2010-01-14T17:59:04+01:00
Treśc.... Panie Jezu moja koleżanka jest bardzo fajną i przyjacielską dziewczyną. Wczoraj przezwała mnie o takich i nie takich, ale ja sie nie obraziłam i zaczęłam się z tego śmiać.
Nadawca... Twoja imię
Data... No to już wiesz
6 2 6
2010-01-14T18:09:12+01:00
Kochany Jezusie!
Jesteś moim przyjacielem! Ty o tym wiesz, Ty wszystko o mnie wiesz. Jesteś osobą która mnie kocha, ale i ja Ciebie kocham! Kochany przyjacielu Ty nie jesteś w moim sercu! Jesteś moim sercem!
Nadawce : ...
Data: ...
9 4 9
Najlepsza Odpowiedź!
  • ellu
  • Rozwiązujący
2010-01-14T18:40:11+01:00
Telegram
Do Jezusa Chrystusa
Jezu! Przez ten telegram chcę Ci zapewnić, że bardzo lubię moją koleżankę, a kocham Ciebie. Nigdy nie wątpię w miłość do Ciebie i w uwielbienie do mojej przyjaciółki. Ty- jesteś tym, dzięki któremu żyję i jestem na tym świecie. Zbawiłeś mnie. Przyjaciółka- uwielbiam ją. Zawsze mnie w spiera w moich trudnych i dobrych sytuacjach, a za to ja pomagam jej. Możemy na siebie liczyć.
Dla Ciebie od ______
14.01.2010 r.
8 2 8