Odpowiedzi

2010-01-14T17:58:06+01:00
A) -7x - 14
b) 1½x - 2⅓xy
c) -3x² - y²
d) -x
e) -3x + 3½
f) -6ab -4a
2 2 2
2010-01-14T17:59:35+01:00
A) -4x-7-3x+7=-7x (tutaj jak coś -7 i +7 się skróca)

b) x-2xy+½x-⅓xy=1¹/₂x-1¹/₂xy

c) -x²+y²-2x²-2y²=-3x²-y²

d) -x²+2x-3x+x²=-x

e) 4x+4-7x-½=-3x+3¹/₂

f) -2ab+12a-4ab-16a=-6ab+4a
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T18:11:47+01:00
A)-7x
b)½x²
c)-3x²-y²
d)x²
e)-3+2
f)-6ab-4a
2 3 2