Odpowiedzi

2010-01-14T18:06:39+01:00
Zaproszenie:
Uprzejmie zapraszam p.Jolantę Draszyńską na zabawę ''Wielkiej Orkiesrty Świątecznej Pomocy '' dnia 10.01.2010r. Zabawa odbędzie się na placu J.Kolańskiego o godz.15:00.


Serdzeczniezapraszam

''Raptorsss''
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T18:11:21+01:00
UWAGA !!!
W dniach od 7-21 stycznia 2010 r. przyjmujemy kandydatów chętnych w pomocy Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy.
Zróbcie coś dla ludzi, gdyż sami nimi jesteście !
Zgłoś się do siedziby WOŚP w centrum miasta na ulicy [wpisz]. Wypełnij formularz o danych osobowych. Pamiętaj musisz mieć ukończone 14 lat !
Pomimo mrozu, będą grzały was serca !
Szanowna Marylo !
Mamy zaszczyt zaprosić Cię, Marylo Rodowicz , na karnawał w środku zimy, czyli do Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy ! Prosimy, abyś zaśpiewała swoje nieśmiertelne hity, a wraz z nimi budziła ludzi do pomocy ! Gdybyś miała czas i ochotę niesienia pomocy dzieciom z chorobami onkologicznymi, zapraszamy na ulicę [wpisz] w [wpisz miasto], gdzie odbędzie się impreza w godzinach od 18:00 do 21:00, 21.01.2010 r.
Zespół WOŚP i Jurek Owsiak.
2 3 2