Odpowiedzi

2009-09-27T17:44:57+02:00
12/10×5/2 : 4¼ : 0,01
_______ : ___________ =
0,16× ¼ : 6,25 × 4/25

3 4,25:0,01 3 425
---------------- : ------------------------= -------------: -------------=
16/100*1/4 6,25 x 0,16 4/100 1


=75 :425=75/425



2 Zadanie .

4/5× 0,5 + 2/9× 0,9 =
=0,8x0,5 +2/9 x 9/10= 0,4 + 1/5= 0,4 +0,2=0,6

Najlepsza Odpowiedź!
  • Feta
  • Rozwiązujący
2009-09-27T17:45:52+02:00
1,2 x 5/2 : 4 1/4 : 0,01 = 6/5 x 5/2 : 17/4 x 100/1
------------- : -------------- = ------------- : ----------------- =
0,16 x 1/4 : 6,25 x 4/25 = 4/25 x 1/4 : 25/4 x 4/25

= 3
= -------- : 425/1 = 3/0,04 : 425/1 = 300/4 x 1/425 = 12/68 = 3/17
= 1/25

4/5 x 0,5 + 2/9 x 0,9 = 2/5 + 1/5 = 3/5
2009-09-27T17:52:58+02:00
Zad.1
=12/10*5/2 ÷9/4÷1/100
------------- ÷------------ =6/2÷225/1
16/100*1/4 ÷ 625/100*4/25 ------------ = 6/2*1/225
4/100÷25/25 ---------------- =
4/100*25/25

6/450
-------=1/75÷1/25=1/75*25/1=1/3
4/100
zad.2
4/5*0,5+2/9*0,9=4/5*5/10+2/9*9/10=4/10+2/10=6/10=0,6