Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T17:21:08+01:00
Do usuniecia bielnika kapustnika najlepsza bardzie metoda biologiczna, poniewaz oprysk chemiczny moglby zagrozic zdrowiu.

W walce za szkodnikami magazynow i spichrzow nalezy zastosowac metode argotechniczna lub mechaniczna. Chemiczna i srodki chemiczne, owadobojcze moglyby zatruc przechowywane jedzenie.
2010-01-15T19:34:02+01:00
Należy stosować pestycydy zawierające Bacillus thuringiensis ;)