Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-27T17:27:40+02:00
Sformułowanie wierzyć święcie jest przenośnią. Można ją zinterpretować jako : wierzyć w coś bardzo z przekonaniem. Człowiek który "wierzy święcie" jest pewny swoich racji i nie zmienia poglądów na dany temat.
29 3 29
2009-09-27T17:28:25+02:00
Wierzyć święcie - wierzyć niezachwianie , napewno .
15 4 15
  • Użytkownik Zadane
2009-09-27T17:35:58+02:00
Wierzyć święcie - być czegoś święcie przekonanym, bardzo w coś wierzyć
12 3 12