Odpowiedzi

2010-01-14T18:03:49+01:00
6,4zł-15% z 6,4=6,4-0,15×6,4=6,4-0,96=5,44zł
odp. po obniżce 15% piórnik kosztuje 5,44zł.
2010-01-14T18:04:52+01:00
6,40zł - 100%
6,40zł x 85% = 6,40zł x 0,85 = 5,44zł
Odp.: Cena piórnika po obniżce wynosi 5,44zł.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T18:06:27+01:00
6,40zł - cena przed obniżką
15% o tyle obniżono cenę piórnika
6,40 x 15%= 6,40 x (15/100)=6,40 x 0,15=0,96 - o tyle obniżono cenę piórnika
6,40-0,96=5,44
Cena piórnika po obniżce to 5,44zł