Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T18:07:11+01:00
- nazwy Własne (Polska, Odra, Wisła)
- uczucia, cechy itp. (dobro, miłość, złość, odwaga)
- rzeczowniki zbiorowe (chłopstwo, ludność)
1 5 1
2010-01-14T18:09:36+01:00
Są to rzeczowniki które mówią o rzeczach parzystych, np. okulary, spodnie( dwie nogawki) , drzwi ( kiedyś były podwójne ), są to liczby pojedyncze, gdyż mówimy jedne okulary, a dwie pary spodni, a nie dwóch spodni
2 1 2