Odpowiedzi

2009-09-27T17:31:37+02:00
Właściwości i zastosowanie soli:
Chlorek sodu NaCl
- bezbarwna substancja krystaliczna
- rozpuszczalna w wodzie
- w postaci oczyszczonej nie jest higroskopijny
- stosowany do celów spożywczych
- jako środek konserwujący
- przemyśle barwni karskim i garbarskim



1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-27T17:33:39+02:00
Olej - ciekły, jasnożółta, bezwonny, oleisty, nierozpuszczalny .
tlen - Niebieski kolor ciekłego tlenu spowodowany jest nietypową budową cząsteczki tlenu.
sol - nie wiem
1 5 1
2009-09-27T17:37:06+02:00
Sól
rozkład -większość soli wytrzymuje ogrzewanie do wysokich temperatur , ale niektóre rozkładają się podczas ogrzewania palnikiem gazowym .Wszystkie sole są mocnymi elektrolitami . Bez względu na rozpuszczalność , ta ilość soli , która przechodzi do roztworu , rozpada się na jony.
olej
gęsta ciecz o większej gęstości od wody,łatwo palna .
bezwonna
tlen
ma postać gazowa bezbarwny ,bez smaku i bezwonny.
1 5 1