Odpowiedzi

2010-01-14T18:21:07+01:00
Odkrycie penicyliny dało początek walki z dotychczas nieuleczalnymi chorobami. Przyniosło ogromne korzyści w świecie medycyny i zapoczątkowało rozwój leków szczególnie antybiotyków. Narodziła się nadzieja. :)
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T18:28:10+01:00
-rozwijały sie nutry awangardowe
-dynamiczny rozwój kina, w latach 20-stych wprowadzono dźwięk a w 30-stych kolor
-powstawały pierwsze filmy
-pierwsze audycje radiowe zaczęto nadawać w 1926 r.
-upowszechnienie radia
-kultura najszybciej rozwijała sie w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i Niemczech
-pierwsze filmy rysunkowe

Moim zdaniem osiagnięcia światowej techniki 20-lecia międzywojennego przyczyniły sie bardzo do naszego życia codziennego, ponieważ gdyby nie wymyslano wtedy filmów czy bajek, nie wiadomo czy wogóle byśmy korzystali z takiego urządzenia jak telewizor.

Może się przyda... :)