Odpowiedzi

2010-01-14T18:09:38+01:00
Ek=Ep
(mv^2)/2= mgh ( m możemy skrócić , mnożymy obustronnie razy 2

V^2=2gh
V= pierwiastek z 2gh= pierwiastek z 2*10*2=pierwiastek z 40
V=6, 32 m/s
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T18:12:47+01:00
H = 2 m
g = 10 m/s^2
V=?
Ep = Ek
m*g*h = m*V^2/2 ; dzile obustronnie prze m

g*h = V^2/2
2*g*h = V^2

V = pierwiastek z 2gh

V = pierwiastek z 1 *10 m/s^2 *2 m
V = pierwiastek z 40 m^2/s^2
V = 6,3 m/s