Odpowiedzi

2010-01-14T18:27:26+01:00
-(-(-(-5)))+(-4)×(8-12)-(-(-3))×(-12):(-(-6)= 5+(-32+48)-3x(-12):6= 5+16+36:6=5+16+6=27


-[-(-10+17)-8]:[-4+3×(-5)×(-2):10-2]+(-7)=-[-7-8]:[-4+(-15)x(-2):10-2]-7=15:[-4+30:10-2]-7=15:[-4+3-2]-7=15:[-3]-7=-5-7=-12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T22:45:31+01:00
-(-(-(-5)))+(-4)×(8-12)-(-(-3))×(-12):(-(-6)= 5+(-32+48)-3x(-12):6= 5 + 16 + 36 : 6 = 5 + 16 + 6 = 27

-[-(-10+17)-8]:[-4+3×(-5)×(-2):10-2]+(-7)= 15 : (-3) -7 = -5 - 7=-12