ZADANIE NA JUTRO
PROSZĘ BARDZO O ROZWIĄZANIE !!!
Na ciało o masie 10kg działa siła wypadkowa 5 N. Oblicz:
a) z jakim przyśpieszeniem porusza się ciało
b) do jakiej prędkości rozpędzi się ciało po 12s od rozpoczęcia ruchu
c) po jakim czasie od rozpoczęcia ruchu ciało osiągnie prędkość 20 m/s.

2

Odpowiedzi

2010-01-14T18:11:47+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T18:12:52+01:00
A)
dane:
m=10kg
F=5N
a=F/m
a=1/2 m/s2
b)6m
c)0,025s