Proszę o pomoc. Muzę napisac kilka zdań po Angielsku o sobie, jak sie nazywam ile mam lat gdzie mieszkam czy sie zajmuje jakie jest moje hobby, co pozatym lubie robic(np. pływanie, spotykanie z przyjaciółmi, jazda motocyklem)

3

Odpowiedzi

2010-01-14T18:16:53+01:00
My name is... wpisujesz imie chodz wiecej nic o tobie nie wiem to skad mam mam wiedziec co napisac?
2010-01-14T18:17:07+01:00
My name is ......... I ......... ......... I live in now is a .......... My hobby is swimming, ......... I like most to meet with friends, ride a motorcycle
a teraz po polsku
Nazywam się .........
Mam .........
Mieszkam w .........
Obecnie zajmuje się ..........
Moim hobby jest pływanie ,.........
Najbardziej lubie się spotykać z przyjaciółmi , jeździć na motorze
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T18:20:36+01:00
Hi my name is (wpisujesz swoje imię) I,m (twój wiek). I from in (twoja miejscowość). I go to school in ( miejscowość) . I like my dog/cat ( imię zwierzątka) Main hobby is meet for my friend ,ride a motorcycle and swim in swimingpool
1 5 1