Odpowiedzi

2010-01-14T18:20:00+01:00
Czarnoziemy... Najpierw trzeba mieć odpowiedni poziom technologiczny, żeby z tych dobrodziejstw korzystać.
Duńczycy na piasku mają większe zbiory z hektara, niż Polacy na Lubelszczyźnie, której ziemie nie odstają od ukraińskich. Lubelszczyzna nie należy do zamożnych regionów...
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T18:20:25+01:00
Czarnoziemy mają duże znaczenie w rolnictwie mimo iż w skali swiatowej jest ich niewiele to odgrywają duzą rolę w rolnictwie danego państwa. najwięcej czarnoziemów znajduje się na ukrainie ale są one również w polsce w południowo-zachodniej części. na takich ziemiach można uprawiać rośliny o dużych wymaganiach w stosunku do żyzności gleby np. pszenice. Takie ziemie sprzyjają rozwijaniu się rolnictwa przykładem jest Ukraina gdzie rolnictwo odgrywa znaczną rolę.
1 5 1