Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T18:22:15+01:00
X -> długość krótszego boku prostokąta
3x -> długość przekątnej prostokąta

x = 1,5 cm
przekątna = 3 * 1,5 cm
przekątna = 4,5 cm

Odp.: Przekątna tego prostokąta ma długość 4,5 cm.
32 4 32
2010-01-14T18:23:44+01:00
Ponieważ prostokąty są podobne to również w prostokącie, którego krótszy bok wynosi 1,5 przekątna jest od niego 3 razy dłuższa. Długość przekątnej wynosi 4,5 cm
21 3 21