Odpowiedzi

2010-01-14T18:36:56+01:00
Porównanie-kapuśniaczek
jak
wesoły milion...
kapuśniaczek
jakby
mokry, mżący
maczek ,
Animizacja-skacze
fruwające
dziobać
puszyć się
Epitety-wesoły milion
drobne, wilgne
muszki
szare worki
mokry
Personifikacja-by chciały
chciałyby
marzy
Onomatopeja -fruwać
lunąć
chlustać
rozpluskać się
rozlać się
10 4 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T19:05:05+01:00
Epitety:
-wilgotnych muszek
-mżący maczek
-wodnisty puszek
-pył jesienny
-siwy kapuśniaczek
-młodziutki deszczyk
-fruwające kropki
-dorosłym deszczem
-gromkiej burzy
-chlustającą chłostą
-zawiłą ospą
-kapanina biedna

Porównania :
-Jak wesoły milion drobnych, wilgotnych muszek,
-Jakby z worków szarych mokry, mżący maczek

Animizacja:
-Sypie się i skacze dżdżu (wodnisty puszek)
-Słabe to, maleńkie
-młodziutki deszczyk
-Szyby dziobać
-Sił ostatkiem pusząc się w ostatnim dreszczu
-na drucie jeździ kropla jedna

Metafory:
-Miasto siec na ukos chlustającą chłostą,

13 3 13