Odpowiedzi

2010-01-14T18:22:32+01:00
pochłania CO2 z atmosfery i wydziela O2
- wpływa korzystnie na klimat
- wpływa korzystnie na obieg wody i zmniejsza niebezpieczeństwo powodzi
- zapobiega erozji gleb
- pochłania zanieczyszczenia z atmosfery
- chroni przed hałasem
- daje naturalne schronienie wielu gatunkom zwierząt
- pełni funkcję leczniczą
- dostarcza drewna do produkcji papieru, mebli itd.
- wyżywienie dla zwierząt
72 4 72
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T18:23:03+01:00
Dają ludziom tlen potrzebny do oddychania.
Chronią zwierzęta przed gorącem(w lecie).
Dają "mieszkania" zwierzętom np. wiewiórce.
55 2 55