Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T18:23:41+01:00
Milosc czyli swiat piekniejszy to znaczy ze gdy ktos sie zakoch caly swiat wydaje mu sie lepszy a wrecz piekniejczy, czasem nawet wydeje sie ze wszystkie zmartwienia znikly

licze na naj ;)
1 1 1
2010-01-14T18:27:27+01:00
"Miłość , czyli świat piękniejszy " do tego stwierdzenia z pewnoscią pasują -motylki w brzuchu , kiedy poznajemy ukochana osobe ; zawroty głowy na jej widok; ciepło jakie nas ogarnia kiedy ją spotykamy ; świat który z dnia na dzień staje się coraz bardziej kolorowy i wspanialszy niż dawnej ; uczucie szcześcia że mamy ją obok siebie ; poczucie bezpieczeństwa ;Miłośc która nas ogarnia sprawia że widzimy świat w milionach nieznanych nam dotąt barw :)



mam nadzieję że pomogłam:)