Odpowiedzi

2010-01-14T18:25:21+01:00
Szanowna Młodzierzo :
1. Nie wandalizujcie wszystkiego co na potkacie tylko zostawcie to naszym potomkom.
2.Nie używajcie wulgarnych słów w miejscach publicznych.
3. Nie wchodźcie w żadne nałogi.
4. Nie mieszajcie się do bójek itp. by nie miec spraw z policja
5. Zawsze starajcie sie pomoc starszym i biednym.

Mam nadzieje ze pomogłem ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T18:29:26+01:00
1.Ten kraj to wasza ojczyzna, więc go szanujcie
2.Jest to taki duży dom, więc go nie zaśmiecajcie.
3.Polacy to wasza wielka rodzina, więc szanujcie się na wzajem
4.Jeśli jesteście wielką wspólnotą to nie okradajcie się, bo to tak jakbyście okradali się nawzajem
5.Starajcie się o pokój nie tylko związany ze sprawami z zewnątrz, lecz także między sobą