Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-14T18:24:42+01:00
Latem zawsze przebywam większość czasu na podwórku razem z moimi przyjaciółmi. Biegiem zasuwamy na górkę i turlamy się z niej, albo biegiem zasuwamy na huśtawki, żeby dla nas zająć.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T18:24:50+01:00
Latem, gdy jest piękna pogoda, lubię wybrać się z moją rodziną na wycieczkę rowerową do lasu.

Gdy położę się zbyt późno spać i rano zaśpię wtedy muszę biegiem zbierać się do szkoły by zdążyć na autobus.
1 5 1
2010-01-14T18:26:46+01:00
Biegiem łatwo mogę się dostać na pobliską plażę, gdzie latem mogę się kąpać w morzu (ew. rzece, jeziorze), a potem poopalać w gorących promieniach słońca.
1 5 1