Przetłumaczcie mi te związki wyrazowe, nigdzie nie mogę znaleźć tłumaczenia:
give a test
give marks
give a presentation
give extra lessons
give exercises
give notes
give homework
give school report
do a test
do an exam
take a test
take an exam

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-09-27T17:44:47+02:00
Dać test
daje znaki
przedstawi prezentację
dają dodatkowe lekcje
dają ćwiczenia
dać notatki
dać pracę domową
dać świadectwo szkolne
do badań
do egzaminu
zdać test
przystępują do egzaminu

;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-27T18:09:44+02:00
Do a test - pisać test; zdawać test
take a test -
1 pisać test; zdawać test
2 robić badania (medyczne)
take an exam - zdawać egzamin (przystępować do egzaminu, mieć egzamin)
tylko tyle znalazłam :)