Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T18:30:26+01:00
1 . Dotrzymywac słowa oraz sekretów
2 . Pomagac w biedzie
3 . Nie obgadywac za plecami
4 . Nie powinien byc sam w trudnych chwilach , tylko z przyjacielem
5. Zawsze powinni se pomagac
2010-01-14T18:33:00+01:00
Dobro powinny przejawiać się w pomocy nam,koleżeństwo nie powinien nami pomiatać,ryzyko powinien ryzykować dla nas i gdy jest taka konieczność wziąść winę na siebie,troska powinien przynosić spisać lekcje jak zachorujemy
1 5 1