Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T18:31:35+01:00
Do przyjęcia Jezusa do naszych domów ( także serc)
I do Jego narodzin
14 3 14
2010-01-14T18:33:17+01:00
Adwent jest to czas oczekiwania. Dlatego podczas tego okresu powinniśmy oczekiwać przyjścia Zbawiciela oraz specjalnie się do tego przygotować. jest to dla nas wyjątkowy czas, gdyż nie jest to czas pokuty, lecz radosnego wyglądania na przybycie Pana.
5 3 5
  • ellu
  • Rozwiązujący
2010-01-14T18:34:47+01:00
W czasie adwentu powinniśmy poprawić się z grzechów, które popełniliśmy. Należy także przeprosić innych, tych których obraziliśmy. Należy się poprawić i być lepszą osobą niż się było i jest. Trzeba być sumiennym wobec wszystkich- nie popełniać tych samych błędów, który zrobiło się kiedyś. Więc może usiądziemy, weźmiemy książeczkę oraz katechizm, po kolei, dzień po dniu przypomnijmy sobie i zadajmy pytanie: Czy popełniliśmy jakiś grzech w tym dniu?...
4 4 4