Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T18:33:02+01:00
1 ponieważ ameryka to jeden z większych kontynentów
2 bo kolumb myślał że dopłynał do Indii i nazwał mieszkańców ameryki Indianami, i tak już zostało jeżęli chodzi o ludzi żyjących w plemionach
2010-01-14T18:35:29+01:00
1)Odkrycie Ameryki uważa się za największe z odkryć ponieważ ludzie nie wiedzieli o istnieniu tego kontynentu. Poza tym dało to początek wielu podróżom oraz wynaleziono przedmioty które pomagały w podróżowaniu( kompas, uaktualnienie mapy)
2)Ponieważ Kolumb był pewny ,że dotarł do Indii.