Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T18:34:19+01:00
- niektóre produkują substancje toksyczne wydzielane do wody
- niektóre są pasożytami powodującymi poważne choroby
- na wiosnę w sztucznie użyźnionych zbiornikach wodnych tworzą zakwity, co prowadzi do zmniejszenia ilości rozpuszczonego tlenu w wodzie, a rozkładając się wytwarzają toksyczne związki negatywnie wpływające na inne organizmy żywe
- wyrządzają poważne szkody na statkach (korozja)
- mogą powodować niedrożność rur i przewodów kanalizacyjnych
2010-01-14T18:52:15+01:00
1)niektóre produkują substancje toksyczne
2) tworzą zakwity
3)powodują niedrożność rur i przewodów kanalizacyjnych
4) korozje statków
5) niektóre sa pasożytami, które wywołują choroby