Odpowiedzi

2010-01-14T18:35:01+01:00
Sieje sie je w polach
wyrastaja z nich wspaniale warzywa
niektore z nich juz dorosle wykorzystuje sie na opal
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T18:37:44+01:00
Wyrastaja warzywa z nich, wykorzystywane są w lecznictwie, w kosmetyce, dodawane są do kąpieli, do szamponów przeciwłuzpieżowych, do rozjaśniania włosów
2010-01-14T18:41:19+01:00

drzewa, krzewy, iglaste świerki i modrzewie. Sosna zwyczajna, Limba, Kosodrzewina, Świerk pospolity, Jodła pospolita, Modrzew Europejski, Modrzew Polski, Cis pospolity, Jałowiec pospolity, Halny, Sobina, Sosna. 11.Pod ochroną: Limba, Kosodrzewina, Cis pospolity.