Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-27T17:53:56+02:00
1 wojna światowa różniła się tym ,że to była praktycznie pierwsza wojna światowa na taką skalę , gdzie działania wojenne były prowadzone praktycznie na całym świecie z ogromną liczbą państw, które w niej uczestniczyły.
Różniła się także liczbą ofiar, ogromnymi stratami i liczbą broni, którą wykorzystano.
2009-09-27T17:55:03+02:00
Myślę że była bardziej krwawa za wszystkich konfliktów