Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T18:37:24+01:00
Chyba chodzi ci o Potencjometr. Potencjometr jest to rezystor(opornik) z nastawną rezystancją.
  • Użytkownik Zadane
2010-01-14T18:37:39+01:00
Bardzo dokładna maszyna do liczenia pieniędzy
2010-01-14T18:37:56+01:00
Pocentjometr: bardzo dokładna maszyna do liczenia pieniędzy; pochłodnia: przenośne oświetlenie pomieszczenia do przechowywania żywności ...