Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T18:40:39+01:00
Kochana mamo, wiem, że ostatnio moje oceny nie są za dobre, ale mam do Ciebie taką małą prośbę...
Byłaby taka możliwość, abyś puściła mnie z moim kolegą i jego rodzicami na biwak, tak około tygodnia?
Miałabyś ze mną kontakt, lub mogłabyś do nas przyjechać, miasto do którego jedziemy znajduje się blisko naszej miejscowości.
Proszę, Marta.
2010-01-14T18:40:43+01:00
Kochana Mamo!
Za dwa dni zaczynają się wakacje i z tej okazji wraz z moimi koleżankami planujemy pojechać na biwak nad jeziora. Planujemy tam być 7 dni. Pod opieką będzie nas miała mama Zosi. Wszystko jest zaplanowane. Mam nadzieje że się zgodzisz. Z góry dziękuje :*

marta