Odpowiedzi

2010-01-14T18:41:23+01:00
Okryto zalazkowe czyli zalazek(nasienie) jest okryte np wisnia- pestka wisni jest okryta przye owocnie
;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T18:41:38+01:00
Nazwa pochodzi od roślin okrytonasiennych (Magnoliophyta; syn. Angiospermae)

Jestem na architekturze krajobrazu :D pozdrawiam
1 5 1
2010-01-14T18:43:07+01:00
Nazwa ta pochodzi od budowy tych roslin

okrytozalążkowe tz. zalązki zabezpieczone błoną znajdują sie wewnątrz rośliny