Odpowiedzi

2009-09-27T17:55:36+02:00
X - cena bez VAT
976=1,22x |:1,22
800=x
976-800=176
Podatek wynosi 176 zł
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-27T17:59:54+02:00
976 [zł] - 100%
x - 22%
100%x = 976 * 22%
1x = 976 * 0,22
x = 214,72[zł]
Odp.:Vat wynosi 214,72 zł
2009-09-27T18:05:17+02:00
100%-22%=78%

78% = 976
100%=x

x*0,78=976*100/100(ulamek sto setnych:))
0,78x=976
x=1251,28

1251,28 * 22%=275,28zl

odp.:Podatek vat wynosi 275,28zl.