Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T18:40:52+01:00
Mama mojej koleżanki miała dwóch mężów.
Kopciuszek przemienił się w piękną królewnę
Przerażone dziecko schowało się w szafie.
Naszego nieprzyjaciela aresztowano.
Moi sąsiedzi są bezbożnymi ludźmi.
1 1 1
2010-01-14T18:42:10+01:00
Ala miała trzech mężów.
Alan przemienił wodę w lód.
Przerażone psy uciekały przed słoniem.
Ala boi sie nieprzyjaciela.
Ala, Adam i Ela są bezbożnymi ludzmi. Plis o naj...