Odpowiedzi

2010-01-14T18:46:34+01:00
Ponieważ jest epopeją narodową . Poza tym jest tam dużo wątków z życia Mickiewicza , a jest on wieszczem narodowym.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T18:48:10+01:00
Moim zdaniem książka "Pan Tadeusz" powinna znaleźć się w polskim domu, ponieważ jest ona naszą epopeją narodową, napisaną przez Mickiewicza. Czytając tą książkę możemy przeżywać to co się działo. Jest to książka świetnie opisująca dawne czasy, dlatego my Polacy powinniśmy się wstydzić jeśli jeszcze jej nie posiadamy.
1 5 1