Odpowiedzi

2010-01-14T18:48:14+01:00
A=26cm
b=26:2cm=13cm
h=12cm

P=(a+b)*h/2
P=39*12/2=234cm3

Odp. Pole tego trapezu wynosi 234cm3.
2010-01-14T18:48:41+01:00
B=a/2
a=26cm
b=26cm/2=13cm
P=(a+b)*h/2
P=(26+13)*12/2=234 cm2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T18:48:57+01:00
Pole trapezu= 1/2(a+b)*h
I bok= 26cm
II bok= 26cm/2= 13cm
h= 12cm

pole= 1/2(26+13)*12
pole= 39*6
pole= 234cm2

ta dwójka za "cm" to znaczy "do kwadratu"
1 5 1