Odpowiedzi

2010-01-14T18:53:27+01:00
Zamienienie wody w wino;
uzdrawianie chorych;
pomnażanie jedzenia;
wskrzeszanie umarłych;
wypędzanie demonów z opętanych;
chodzenie po wodzie;
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T19:21:56+01:00
1. zamienie wody w wino .
2.rozmnozenie chleba i ryb .
3. uleczenie syna urzednika krolewskiego
4. uzdrowienie chromego nad sadzawka
5. pan jezus chodzil po morzu
6. uzdrowienie niewidomego od urodzenia
7. wskrzeszenie lazarza.
8.zmartwychwstanie pana jezusa.
9. wniebowstapienie.
10.wskrzeszenie curki jaira .