Odpowiedzi

2010-01-14T19:09:12+01:00
Wodny roztwór soli : wyparowanie wody .
trociny drzewne i piasek: np.zalac wodą,trociny nie zatoną ,bo mają mniejsza gęstość od wody,natomiast piasek opadnie na dno.
sól i piasek : dolać wodę ,przelać przez sączek. Jeśli chcemy odzyskać sól odparować wodę .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T19:11:08+01:00
A) wodny roztwor soli
-odparuje wode a sol sie zkrystalizuje

b) trociny drzewne i piasek
-wleje wode, piasek opadnie na dno a trociny uniosa sie na powieszchnie wody

c)sol i piasek
- wleje wode, sol sie pozpusci a piasek opadnie, zbiore piasek, pozostala wode z sola odparuje ( woda odparuje) a sol sie zkrystalizuje
1 5 1