Odpowiedzi

2010-01-14T18:52:31+01:00
Kochana Aniu!!!
Bardzo przykro mi z powodu Twojego nagłego wyjazdu.
Wiesz dobrze, że świetnie się dogadywaliśmy, byliśmy przyjaciółmi...
Jednak jest pewna rzecz, której nie zdążyłem Ci powiedzieć.
Aniu, jestem w Tobie zakochany... Ciężko mi po Twoim wyjeździe, nie potrafię się odnaleźć. Błagam odpisz na mój list, powiedz, że również tęsknisz i obiecaj, że spotkamy się niebawem. Twój na zawsze, Marcin.
82 4 82
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T18:54:38+01:00
Moja kochana Biruto!
Wyjechałaś tak nagle, nawet nie zdołałem się z Tobą pożegnać. Podczas naszego ostatniego spotkania trochę zrozumiałem i chcę Ci to powiedzieć.
Kiedy patrzyłem w Twoje piękne oczy zrozumiałem, że to, że się spotkaliśmy nie mogło być dziełem przypadku. Moje zycie od tego momentu się zmieniło o 180 stopni. Widzisz, ja nigdy nie czułem tego, co teraz. To dość ciekawe uczucie. Ty jesteś taka piękna. Zrozumiałem po prostu... Kocham Cię Biruto! Nie mogę dłużej tego ukrywać. Chciałem Ci to powiedzieć, ale ty jakbyś mi uciekła... Dlatego w swoim liście mówię o tym, co czuję.
Mam nadzieję, że ty czujesz to samo do mnie. Cały czas o Tobie myślę i nie zapomnę Cię. Odpisz szybko
Całuję
Marcin
296 2 296