Odpowiedzi

2010-01-14T18:49:38+01:00
1.przepych
2.wystawność
3.portrety trumienne
4.kontrasty
5.rzeźby były pełne ekspresji
4 3 4
2010-01-14T18:51:05+01:00
Bogactwo ośrodków
orginalnośc
kontrast
ruch
emocjonalność
dynamika
tematyka religijna i mitologiczna
dominuja kierunki ukaśna
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T18:51:56+01:00
Cechy Architektury Baroku :
* przepych, bogactwo ozdób i złoceń
* kontrastowość
* alegoryczność
* celem miało być zaskoczenie, oszołomienie i olśnienie odbiorcy

Cechy stylu literatury barokowej:
* bogactwo słownictwa i jego niezwykłość
* zawiły szyk
* skomplikowana składnia
* niezwykłość metafor i epitetów
* paradoks
* antytetyczność (przeciwstawność, posługiwanie się kontrastami,
sprzecznościami)
6 3 6