Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T18:53:01+01:00
X- wiek bartka
y- wiek taty

x+y=45
y-x=25 /+x

x+y=45
y=25+x

x+25+2=45
2x+25=45 /-25
2x=20 /÷2
x=10
10+y=45 /-10
y=35
O: Bartek ma 10 lat, a jego tata 35.

prosze o naj :***
2010-01-14T18:54:31+01:00
Bartek + tata = 45 lat.
45-25=20
20:2=10.
10+25=35.

Odp.Bartek ma 10 lat a jego tata 35 lat.
2010-01-14T19:03:43+01:00
Bartek x 0
tata y 25
0 25 =25
1 26 =27
2 27=29
3 28=31
4 29=33
5 30=35
6 31==37
7 32= 39
8 33=41
9 34=43
10 35 45
odp syn ma 10lat a ojciec 35
1 5 1