Zajrzyj do swojego plecaka. Opowiedz, co w nim jest i gdzie. Zastosuj przyimki wybrane spośród podanych:
w, za , pod, nad , zza , wśród , koło, na , obok , pośród, spomiędzy , między.

Jak robicie zróbcie porządnie.
Gdyby były potrzebne wam nazwy książek to piszcie np.
książka do matematyki (nazwa) ja będę wiedzieć co wpisać ;))
Daaam naaj ;*;*

2

Odpowiedzi

2010-01-14T22:02:53+01:00
Mój plecak jest w miarę duży.Książki poukładane są wielkością:Książki do j.Angilskiego są w plecaku jako pierwsze tuż za nimi ś książki do j.polskiego.Pomiędzy książkami a piórnikiem są zeszysty zaczynają się między ćwiczeniami do matematyki a piórnikiem.Na książkach leży worek z butami na zmiane obok worek z ubiorem na wych.-fiz.Z boku książek stoi butelka z piciem.
12 3 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T22:05:23+01:00
W moim plecaku są trzy przegródki.
W pierwszej jest śniadaniówka i picie.
W drugiej trzymam piórnik.
Koło piórnika leżą klucze.
Na piórniku i kluczach leży strój na W-F.
W trzeciej przegrodzie trzymam książki.
Książka do j. polskiego (tytuł) jest najbliżej drugiej przegródki.
Za nią znajduje się książka do matematyki (tytuł).
Pomiędzy książką do j. polskiego i podręcznikiem do matematyki czasami można znaleźć linijkę.
Podręcznik do przyrody (tytuł) opiera się o podręcznik do matematyki (tytuł).
Między książkami leży kilka różnych rzeczy: od gumki do mazania po kluczyki do pamiętnika. Można tam spotkać przeróżne rzeczy.
Pod książkami mam specjalną wkładkę zapobiegającą przed pobrudzeniem się plecaka.
Za wszystkimi książkami mam ksieszonkę, w której trzymam długopisy.
Zza moich książek czasami wystają ściągi, ale o tym ciiii ^-^.

Chcem najjjj 8)
11 4 11