Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T19:09:38+01:00
1. narodzenie w betlejem
3. obrzezanie po 8 dnaich i nadanie imienia jezus
4. ofiarowanie w sswiatyni w jerozolimie
2. ucieczka do egiptu
5. powrot do galilei do miasta nazaret
6. znalezienie 12 letniego pana jezusa w swiatyni
17 4 17
2010-01-14T22:06:23+01:00
1. narodzenie w betlejem
2. ucieczka do egiptu
3. nadanie imienia jezus
4. ofiarowanie w swiatyni w jerozolimie
5. powrot do galilei do miasta nazaret
6. znalezienie 12 letniego pana jezusa w swiatyni
7. Jezus rozgłasza ewangelie
8 dolaczaja do niego 4 ewangelistow
9. dolacza reszte ewangelistow
10 Zostaje wydany przez Judasza
11 Droga Krzyżowa
12 Umiera na krzyżu za nasze grzechy
10 3 10