Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T18:59:29+01:00
Sieć komputerowa – grupa komputerów lub innych urządzeń połączonych ze sobą w celu wymiany danych lub współdzielenia różnych zasobów.

Wyszukiwarka internetowa to program lub strona internetowa, której zadaniem jest ułatwienie użytkownikom znalezienie informacji w sieci.

Przeglądarka internetowa – program komputerowy, służący do pobierania i wyświetlania zawartości dokumentów z serwerów internetowych, a także odtwarzania plików multimedialnych (czasem za pomocą różnych wtyczek).
1 1 1
2010-01-14T19:07:20+01:00
1. Sieć komputerowa to grupa komputerów połączonych ze sobą w celu wymiany danych lub korzystania ze wspólnych urządzeń np. drukarek.
2. Wyszukiwarka to program lub strona internetowa, której zadaniem jest ułatwienie użytkownikom wyszukania informacji w sieci.
3. Przeglądarka to program służący do pobierania,oglądania stron internetowych i odtwarzania plików multimedialnych np. muzyki
2010-01-14T19:36:30+01:00
1Sieć komputerowa jest systemem komunikacyjnym służącym przesyłaniu danych, łączącym dwa lub więcej komputerów i urządzenia peryferyjne. Składa się z zasobów obliczeniowych i informacyjnych, mediów transmisyjnych i urządzeń sieciowych.
2. wyszukiwarka - program służacy do wyszukania informacji w internecie .
3. przeglądarka - program służacy do przeglądania stron www