Odpowiedzi

2010-01-15T18:21:17+01:00
Bo się tak zachowują..robią wiele szumu wokół swojej osoby . Głośno o nich w mediach bo ciągle się coś dzieje . Np. Doda rozstanie z Majdanem, za chwile powrót do niego , potem rozwód itp. O tym ludzie chcą słuchać i oni to robią . Ladu Gagda, ubiera sie wyzywajaco , czasem w jakieś komiczne stroje.. a Wojewódzki słynie z tego swojego porgramu , gdzie rozmawiało sie keidyś głównie o seksie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T19:04:37+01:00
Te osoby robią wokół siebie dużo zamiesznia. Prawie w każdej gazecie jest o którymś z nich. Doda ma jakiegoś nowego narzyczonego itp. Lady Gagda, ubiera sie kusząco, a Wojewódzki słynie z swojego programu i trochę z głupoty.

mam nadzieje że pomogłem
1 5 1