Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T19:00:43+01:00
A)Kąt ostry ma mniej niż 90 stopni
b)Kąt prosty ma dokładnie 90 stopni
c)Kąt rozwarty ma więcej niż 90 i mniej niż 180 stopni
45 4 45
a ) 90 stopni b ) 90 stopni c) więcej niż 90 stopni i mniej niz 180 stopni
2010-01-14T19:01:07+01:00
A ) 90 stopni
b ) 90 stopni
c) więcej niż 90 stopni i mniej niz 180 stopni
20 4 20
2010-01-14T19:01:09+01:00
Kąt ostry ma mniej niż 90stopni
Kąt prosty ma dokładnie 90stopni
Kąt rozwarty ma więcej niż 90stopni i mniej niż 180stopni
18 4 18
a ) 90 stopni
b ) 90 stopni
c) więcej niż 90 stopni i mniej niz 180 stopni
90' ,90',90' i 180