Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T19:03:28+01:00
Słowacja na wschodzie graiczy z Ukraina, na południu z Wegrami . Granica z Austrią przebiega na polodniowym-zachodzie , a z Czechami na Zachodzie . Granica z Polska to połnocna granica Słowacji .
1 5 1
2010-01-14T19:04:19+01:00
Słowacja na wschodzie graiczy z Ukrainą, na południu z Węgrami. Granica z Austrią przebiega na południowym-zachodzie , a z Czechami na zachodzie.Granica z Polską to połnocna granica Słowacji .
1 5 1
2010-01-14T19:05:54+01:00
Słowacja na wschodzie graiczy z Ukrainą , na południu z Węgrami. Granica z Austrią przebiega na południowym zachodzie , a z Czechami na północnym zachodzie. Granica z Polską to połnocna granica Słowacji
4 4 4