Odpowiedzi

2010-01-14T19:06:22+01:00
Zad. 1
Wżyciu piękne jest to , że :
jest : że ludzie mogą istnieć, żyć i cieszyć się chwilą.
nie ma : tylu konfliktów na świecie.
zad.2
Jak cieszyć się życiem ? Sformułuj 4 rady dla przyjaciela ;]
+mówić szczerze i wprost,
+być przyjacielem dla innych,
+pomagać każdemu w każdy możliwy sposób,
+myśleć o terażniejszości!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T19:07:53+01:00
W życiu piękne jest to że :
1.)Jest miłość przyjaźń
2.)Nie ma teraz wojen.

Zad.2.
Człowiek powinien cieszyć się życiem. Nie powinien pamiętać złych wydarzeń. Życie jest piękne jak mamy prawdziwych przyjaciół. Człowiek powinien patrzeć na większość spraw przez różowe okulary.

Też to ostatnio miałam i napisałam to co tobie napisałam i dostałam 5.
Pozdrawiam